اس ام اس دوست دارم 92
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند
س ام اس دوست دارم 92  
ديوانه نمى گويد*دوستت دارم*
ديوانه مى رود تمام دوست داشتن را
به هر جان كندنى
جمع مى كند از هر درى
ميزند زير بغل
مى ريزد پاى كسى كه
قرار نيست بفهمد *دوستش دارد

.
.
.

کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .



.
.
.
گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم . . .
.
.
.
هرچه پیش آمد ، هر اتفاقی افتاد ، فراموش نکن که دوستت داشته ام ، که دوستت دارم و هیچ کس ، هیچ کجا ، هیچ وقت نمی تواند گرمایی که تو به لحظه هایم بخشیدی را تکرار کند . . .

.
.
.
فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !

.
.
.
دوست داشتنت
گناه باشد یا اشتباه ،
گناه می کنم ، تو را ؛
حتی اشتباه . . .
.
.
.
نیلوفرانه دوستت می دارم . . .
من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !

.
.
.

خورشید بتابد یا نتابد
ماه باشد یا نباشد
شب و روز من یکی شده
فرقی ندارد برایم
همه چیز برایم رویا شده
عشق تو برایم آرزو شده
به رویا و آرزو کاری ندارم
حقیقت این است که دوستت دارم !

 .
.
.
توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم . . .
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”

.
.
.
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭلی ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !

.
.
.
یکبار نوشتی دوستت دارم .
من هزار بار خواندمش . . .
من چند بار بگویم دوستت دارم تا تو یکبار بخوانی ام . . .

.
.
.
کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟

.
.
.
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی . . .
بی خیال . . .
خلاصه اش میشود : دوستت دارم

.
.
.
حرفهای زیادی بلد نیستم . . .
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید . . .
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

.
.
.
اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم . . .

.
.
.
با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندانی !
خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام . . .
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا !

.
.
.
کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟

.
.
.

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ،
وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ،
وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای
.
.
.
معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد . . .

.
.
.
ا تمام مداد رنگی های دنیا ، به هر زبانی که بدانی یا ندانی ، خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام ، تنها یک جمله برایت خواهم نوشت ، دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا . . ..
مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم
به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم
چه سود از مهر ورزیدن ، چه حاصل از وفا کردن
مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم
.
.
.
دوست داشتن امروزم
دنباله ی ستاره ی چشمهایت است
که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !
.
.
.
قابل توجه!
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید!



:: موضوعات مرتبط: اس لم اس دوست دارم 92 , ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 / 1 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: